יום שבת, 30 באוגוסט 2008

שרשור בנושא כרטיסים למופע

שרשור בנושא כרטיסים למופע - סינתיה לנון
כל מה שקשור למחירי כרטיסים, היכן מזמינים כרטיסי, סוגי כרטיסים, מחירים ועוד- נא לשרשר לכאן.


עשיתי את זה יש לי כרטיס להופעה של פול!!!!! - כותב ההודעה הנוכחית RI RING RINGO
אני לא מאמינה שהוא בא !!!! :)

יש לך ניק מגניב - כותב ההודעה הנוכחית Nimrodster

=========מישהו יודע!!!?????========== - כותב ההודעה הנוכחית Scot99Fox
לאן אני צריך להתקשר כדי לשנות את ההזמנה שלי מאיסוף בקופה למשלוח לבית?

לקופה? - כותב ההודעה הנוכחית Another Girl

זה מה שרציתי לעשות היום - כותב ההודעה הנוכחית RocknRoll Radio
התקשרתי והם אמרו לי שיש להם קריסת מערכות ואי אפשר לשנות את זה.
חוץ מיזה באתר היה כתוב שאפשר לאסוף את הכרטיסים ביום המופע ובטלפון היא אמרה לי שהכוונה לבוא לקופות עד המופע ולאסוף את הכרטיסים.

מה זה משנה? - כותב ההודעה הנוכחית BOSS77
אדרבה, אם הכרטיסים יחכו לך בקופות - לא תוכל לאבד אותם!

קבוצה בפייסבוק כדי לקראות כמה קנו כרטיסים... - כותב ההודעה הנוכחית uriko


- כותב ההודעה הנוכחית סינתיה לנון
נמתין קצת, כדי לתת הזדמנות גם למי שעוד לא הספיק להרים את הכפפה ולהזמין, ונפתח שרשור בנושא גם בפורום.

תודה בתיה - כותב ההודעה הנוכחית uriko

למי שהזמין באינטרנט.... - כותב ההודעה הנוכחית Dr Robert
הקופות ביום המופע נפתחות ב-16:00.... וכן הפתיחת שערים....

אני קניתי פה - כותב ההודעה הנוכחית BeatlesRulz
www.leaan.co.il
490 ש"ח+עמלה 15 ש"ח (515 ש"ח)

קניתי כרטיס V I P !!!!!!!!!!!! - כותב ההודעה הנוכחית this one

איזה הרגילים? - כותב ההודעה הנוכחית NoamBugo
מה זה כולל?

בכמה? - כותב ההודעה הנוכחית BOSS77
אתה לא מתכוון כרטיס לטריבונה ב- 1500 ש"ח, אלא ממש כרטיס VIP, נכון? איפה בכלל תשב?

בכמה?, בכמה? - כותב ההודעה הנוכחית BOSS77
אתה לא מתכוון כרטיס לטריבונה ב- 1500 ש"ח, אלא ממש כרטיס VIP, נכון? איפה בכלל תשב?, אתה לא מתכוון כרטיס לטריבונה ב- 1500 ש"ח, אלא ממש כרטיס VIP, נכון? איפה בכלל תשב?

ב-5,000 ש"ח לכרטיס ???????? - כותב ההודעה הנוכחית rozgil

505 ש"ח, סילי מי :/ - כותב ההודעה הנוכחית BeatlesRulz

אם אני מזמינה את הכרטיס בטלפון, - כותב ההודעה הנוכחית Apple Scruff
אני יכולה לאסוף עד שבוע לפני ההופעה?):

לגבי ה Super VIP...? - כותב ההודעה הנוכחית NoamBugo
כולל פגישה איתו ותמונה או שסתם מעבר מאחורי הקלעים?

גמו שכתבתי אתמול ! : - כותב ההודעה הנוכחית rozgil
70% מכרטיסי ה-VIP שכול אחד עולה 5,000 ש''ח כבר נמכרו !

זה כולל ארוחת ערב,חניה דיילת שתראה לך את מקום הישיבה והזמרת נינט (מה היא קשורה ?) מקום ה-VIP יהיה במתחם סגור כ-75 מטר מהבמה !

ולפי מה שידוע לי : פול מקרטני לא יהיה ולא יצטלם עם הנוכחים !

ולא כול אחד יכול לקנות כרטיסי VIP רק מי שמקורב לאנשים הנכונים בהפקה !

גמו = כמו - כותב ההודעה הנוכחית rozgil

אבל בטלווזיה אמרו שזה - כותב ההודעה הנוכחית NoamBugo
כולל כניסה אל מאחורי הקלעים, השאלה אם זה סתם להיכנס לראות את מאחורי הבמה בלי כלום?

מישהו כאן היה מה200 שהגיעו אתמול ולא קיבלו - כותב ההודעה הנוכחית יוני 24 חולון
ביד כרטיס,והיום יש לו כרטיס?

לחיילים - 450 - כותב ההודעה הנוכחית גיל מ
עכשיו איפה אני אבקש 40 ש"ח חזרה? חחח

חחחח! עכשיו הם נזכרו? - כותב ההודעה הנוכחית Nimrodster

כנ"ל.

ראיתם אתמול בחדשות? - כותב ההודעה הנוכחית פיגמיסט
15,000 כרטיסים נכמרו ובטח היום נמכרו עוד יותר מזה.

בהלת מקרטני בעיצומה - (חדשות 2) - קטע וידיאו - כותב ההודעה הנוכחית rozgil
בהלת מקרטני בעיצומה

כ-15 אלף איש כבר רכשו כרטיסים למופע, ונראה ש-50 אלף אינו צפי מופרך (חדשות 2)

לצפיה :

http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=43678&SourceID=23


הבהלה לכרטיסים להופעתו של פול מקרטני בעיצומה - כותב ההודעה הנוכחית rozgil
הבהלה לכרטיסים להופעתו של פול מקרטני בעיצומה (ערוץ 2 -" שש עם..." )

הבהלה לכרטיסים להופעתו של פול מקרטני בעיצומה

ההופעה תתקיים רק עוד חודש בפארק הירקון אבל אמש בשתים עשרה בלילה כבר נפתחו הקופות, ואלפי ישראלים כבר קנו כרטיס להופעה. כך שאם תחפצו להיות בין 50 אלף המאושרים כדאי להזדרז

לצפיה :

http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=43647&SourceID=22


אתמול התברר שלא יהיה מופע חימום ! להופעה ! - כותב ההודעה הנוכחית rozgil
משך ההופעה תיהיה שלוש שעות !

מה לא יהיה מופע חימום=( - כותב ההודעה הנוכחית פיגמיסט
אז כנראה שמופע החימום שלי יהיה המזגן - או האפ פי שישעשע אותי בפארק...

שבה ומוסרת לכם יקירי - כותב ההודעה הנוכחית לאונרדו האחת
זאת תהיה הופעה הכי חשובה בסיבוב הנוכחי (האחרון של פול)
וכן אחת ההופעות החשובות מאז עליית הביטלס על מפת העולם..EVER
אני נשמעת הוזה
וזה מרגיש לי מוזר
אבל רינגו יהיה על הבמה
יהיו לכם מקומות טובים..גם מי שמתקשה לארגן כסף על אחריותי יהיה בפנים.
תנסו להרגע מההיסטריה
זה פשוט יהיה הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים.
והאמת כולם מתרגשים
אפילו פול..ורינגו
IMAGINE LOVE
IMAGINE PEACE
IMGINE ROCKN'ROLL




ואגב בעוד כמה ימים יודיעו בתקשורת על כך שאנשים ממעריצי הביטלס
בעולם
קונים כרטיסים להופעה ושיש שמועות על כך שרינגו יבוא גם לישראל
ועוד כמה הפתעות .....(שכבר מסרתי עליהן לפני..)
מי שקנה כרטיס שלא יצטער
משום שתקבלו את מלוא התמורה עבורו
ואני בהחלט מבינה למה קשה לסמוך על מסר מתקשור
אבל
חכו ותראו
23/9 מסיבת עיתונאים בהילטון לכבוד צאת סיפרי
25/9 הופעת המאה


יותר חשוב - כותב ההודעה הנוכחית Oferingo
ג'ון וג'ורג' יהיו גם על הבמה?

עופרינגו יקירי נחמד לפגוש אותך פה מידי פעם... - כותב ההודעה הנוכחית לאונרדו האחת
פול החזיר אותך אלינו
גון וגורג?!אתם רוצים מופע של קוסמות?!
תקשור בשידור ישיר?
אני מתקשה להבין
אבל אחרי הריקודים של אתמות בערב..
אתה כנראה מבולבלי הא?!
לא אבל הנציגות המשפחתית שלהם תהיה
וחלקם על הבמה.....
יהיה פיצוץ!


על את מדברת..? - כותב ההודעה הנוכחית Oferingo
איזה ריקודים?

חיים-חלום....שכחת.... - כותב ההודעה הנוכחית לאונרדו האחת
לא כל אחד מוזמן לדירת הגג של מיכלו..אחרי הכל...

סבבה, אנחנו ממתינים בציפייה. - כותב ההודעה הנוכחית Another Girl

מי צריך את רינגו? - כותב ההודעה הנוכחית BOSS77
סתם מתופף עם אף עצום. עדיף שלא יבוא.

תגידי, יש מצב את שואלת עליי מישהו מעניין, למשל ג'ון וג'ורג', בתקשור? גם מילטון אריקסון, דייב אלמן או פרדי מרקיורי יהיו בסדר. את בטח יודעת את מי אני עוד אוהב... אולי יספרו עליי פרטים מעניינים שאני לא מודע אליהם.

תודה מראש.

לפחות היית פונה במסר אישי - כותב ההודעה הנוכחית לאונרדו האחת
ולא אין מצב.
אני לא אוהבת את הזילות
ואת הזילזול בה אתה רושם הודעותיך
>מסר של הבז על עץ הדפנה.

כל ההודעות? - כותב ההודעה הנוכחית BOSS77
חס וחלילה, שום זילות. לא זילזלתי, מצטער אם זה הרושם שנוצר.

ביקשתי באמת. זה לא פייר, את מוסרת להרבה אנשים פה כל מיני מסרים למיניהם. מה איתי?

מעולה! - כותב ההודעה הנוכחית ToHarrison

חבל שאין מופע חימום... אבל אם זה מה שגרם - כותב ההודעה הנוכחית honey pie1
להארכת ההופעה של פול, אז סבבה

help - כותב ההודעה הנוכחית MISS I1
היי...בוקר טוב...אני חדשה...D:
אמ...שאלה קטנה..
איפה אפשר לקנות כרטיסים מוזלים...להופעה של פול?
כי אם אני לא אקנה אני אתאבד...

תודה מראש והמשך יום מעולה =]

www.leaan.co.il - כותב ההודעה הנוכחית BeatlesRulz
הכי זול זה 490+עמלה 15 ש"ח

אז ככה - כותב ההודעה הנוכחית פיגמיסט
כידוע הכרטיס הרגיל עולה 490

* חיילים מקבלים הנחה של 450 ש"ח במקום 490 ש"ח

*בימים הקרובים יתכנו הסכמים בין מפיקי המופע לחברות כרטיסי האשראי שתוכלי למצוא הנחה של כמה עשרות שקלים אך אין שיתוף פעולה סגור

* בדקי במקומות העבודה שלך או של הורייך - אולי יש הנחות לועדי עובדים

וזהו...

ברוכה הבאה=)

קודם כל, אל תתאבדי - כותב ההודעה הנוכחית Nimrodster

אפילו פול מקרטני לא שווה את זה...

490 שקל כהוצאה חד פעמית זה לא כזה נורא.

אם יש לך חברים או קרובים חיילים הם יכולים לקנות אותו עבורך ב-450. אבל אין זול יותר, לצערי.

מישהו יודע אם כרטיס SUPER VIP - כותב ההודעה הנוכחית baby c
באמת רחוק מהבמה במרחק נגיעה?

כמה לפחות אמר אתמול רפי רשף

ההופעה של פול - מפת האתר - כותב ההודעה הנוכחית sagi a
קצת באיחור לרובנו אני מניח, אבל ניתן לראות את המפה כאן:http://favhour.blogspot.com/2008/08/paul-mccartney-to-perform-in-israel.html.

חבל שהיא לא סופקה באתר "לאן" לפני ההזמנה...

באמת חבל! - כותב ההודעה הנוכחית Nimrodster

וואו, הגעה מהשער שלי לאזור הבמה תערב הרבה הדחפויות...

יש אפשרות לקבל מפה גדולה יותר ? - כותב ההודעה הנוכחית rozgil

למה? יש אפשרות לבחירת השער ממנו תיכנס - כותב ההודעה הנוכחית demultiplexer
או המקום בו תעמוד? אחר אני לא מבין מה השימוש במפה לפני קניית כרטיס. אני עוד לא קניתי, אני אשמח לדעת.

תודה!

לא אם אתה קונה לדשא - כותב ההודעה הנוכחית sagi a
אבל אם אתה קונה לטריבונות ואתה חושב שהן ממוקמות ליד הבמה, המפה יכולה להבהיר לך שלא כך המצב. מי שקונה דרך האתר יכול לחשוב שהטריבונות הן ממש מול הבמה (כך השרטוט באתר).

שימו לב - כותב ההודעה הנוכחית MissPop
שבאמת באתר "לאן" יש 3 חלקים ל"דשא" ואחד לטריבונה. אולי ה-3 חלקים אומרים שערים שיפתחו שלא יהיה עומס על שער אחד...


Ynet מבהילים- פול מקרטני מת (להגיע) - כותב ההודעה הנוכחית rozgil
Ynet מבהילים- פול מקרטני מת (להגיע) - ראו תמונה ! :

דחוף!!! בקשר לכרטיסים super vip - כותב ההודעה הנוכחית baby c
למי צריך להתקשר כדי להשיג כרטיסים?
הבנתי שאפשר להשיג רק דרך ההפקה

רק פרוטקציה ! וצריך להיות מאוד קרוב לאנשים - כותב ההודעה הנוכחית rozgil
הנכונים !

חוץ מזה 90% מכרטיסי ה-VIP "סופר" כבר נמכרו !

כרטיסי סופר VIP ניתן לרכוש מחברות מרקט-קינג - כותב ההודעה הנוכחית rozgil

השגתי 2 כרטיסים super vip !!!! - כותב ההודעה הנוכחית baby c
זה הולך להיות הליליה הכי טוב בחיי

איך השגת ? - כותב ההודעה הנוכחית rozgil

WTF איך השגת? - כותב ההודעה הנוכחית BOSS77
וזה באמת "מרחק נגיעה מהבמה"?

התקשרתי למשרדים של פארק הירקון - כותב ההודעה הנוכחית baby c
ונתנו לי מספר טלפון של מי שקשורה להפקה,אחותי התקשרה והשגנו כרטיסים.
אני מאוד מקווה שזה מרחק נגיעה מהבמה ,מחר יהיו לי יותר פרטים לגבי מה שכוללים הכרטיסים.....

אמרתה שתודיע לנו מה כוללים הכרטיסים-5,000 ש"ח - כותב ההודעה הנוכחית rozgil
ב-5,000 ש"ח לכול כרטיס...?????

איפה אפשר להשיג כרטיס חינם? - כותב ההודעה הנוכחית fabrucio
אין איזה גוף מסחרי שמחלק כרטיסים ללקוחות שלו?

שמעתי שיש כמה חברות מסחריות שמתכננות לקנות כרטיסים ולחלק ללקוחות נבחרים. איזה???

מישהו אחר אמר לי שאולי יחלקו כרטיסים בתור פרסים בתוכנית רדיו של טל ואביעד בשבוע הבא. אין לי מושג אם זה נכון...

אולי יחלקו בפורום ביטלס בתפוז???

מישהו יודע איפה זה קורה כל הדברים האלו??

אל תהיו מניאקים - תשתפו אותנו

אל תדאגו..לא כל הכרטיסים ימכרו.... - כותב ההודעה הנוכחית PRINCESS GINA
הייתה כבר ההתנפלות הראשונית וככל שקרב מועד ההופעה, יותר ויותר חברות ספונסר ימשכו אליהם לקוחות כדי שיקנו יותר בזול...
אני יכולה להבטיח לכם שמחירי הכרטיסים יגיעו גם ל-110 שקלים...ציפור לחשה לי רק תחכו עם זה טיפה..אין צורך בבהלה לזהב הזאת!!

מה מאיפה? - כותב ההודעה הנוכחית מימי2222
אני חייבת לקנות לאבא שלי כרטיס מאיפה אני יכולה להשיג בזול?

כרגע לא... - כותב ההודעה הנוכחית PRINCESS GINA
אבל מהעשירי לספטמבר תתחילו לראות פרסומים בטלויזיה על זה
חבר'ה..תרגעו! הוא גם שוקל להגיע לפה לעוד הופעה! (נתערב שלא ידעתם את זה....)

לאלה שהזמינו באינטרנט - כותב ההודעה הנוכחית RocknRoll Radio
קבלנו את האישור הזמנה נכון? למייל.
אז איתו צריך להגיע לקופות כדי לקבל את הכרטיס? או שנשלח אישור נוסף?

כרטיס בעמידה על הדשא - כותב ההודעה הנוכחית demultiplexer
זה אומר שלכולם יש או אותו כרטיס והמקום על הדשא נקבע על פי מי שמגיע קודם לשערים נכון?

כמה זמן לפני לדעתכם צריך להגיע כדי להיות בין הראשונים?

אני מדבר כמובן על ההופעה של פול מקרטני.

הזמנתי כרטיס - כותב ההודעה הנוכחית איתי בל
דרך אתר לאן וסימתי שיגיע בדואר...
מישהו יודע תוך כמה זמן זה מגיע? ואיך... דואר רשום או לא
אם סתם שמים זה את זה בתיבה זה מעט מלחיץ
ואם אני רואה שלא מגיע עם מי יש לי לדבר ומה... אם מישהו יכול להסביר מעט שארגע

אאל"ט, הכרטיסים מגיעים בדואר שבוע לפני ההופעה - כותב ההודעה הנוכחית shiri93

אררר...עצבים... אפשר לבטל כרטיס? - כותב ההודעה הנוכחית איתי בל
לקחתי לעצמי כמה ימים לפני שהזמנתי כרטיס... חיכיתי קצת לגשש לראות מי מו מה
הזמנתי היום כרטיס כמה שעות אחרי זה אני מקבל אי מייל מארגון ההורים כרטיס ב418 שקל שמהו כזה...
אני מניח שלא אבל יש אפשרות לבטל את הכרטיס במחיר הרגיל שקניתי?

הנחות לסטודנטים - כותב ההודעה הנוכחית MissPop
כרטיס ב-450 ש"ח דרך האתר הזה

אני מניחה שאם התחילו עם הנחות כאלה בטח יהיו עוד...

אוף... סתם מיהרנו. - כותב ההודעה הנוכחית זריחה נרנית

אתם לא חושבים שכדאי להגיד משהו? - כותב ההודעה הנוכחית Nimrodster

כלומר, גם היה את חוסר היעילות המביך של יום הרכישה, גם היה את ההנחה ל-100 הראשונים שיגיעו בחצות שהסתיימה ב-23:40, וגם עכשיו הם צצים עם כל מיני הנחות שאמורות להיות מוכרות כבר ביום הראשון.

אז אני עדיין חושב ש-490 שקל זה מחיר ראוי לשלם על מקרטני, ו-40 שקל זה לא מה שיעשה את ההבדל, אבל יש כאן עניין של עקרון, של התנהלות ראויה של גוף עסקי ושל הגינות בסיסית.

תמיד עדיף לחכות - כותב ההודעה הנוכחית MissPop
אין כזה דבר בלי הנחות...השיטה היא להבהיל את האנשים כדי שיקנו במחירים מופרזים כמה שיותר כדי שיוכלו להרוויח על חשבון האנשי אבל יש משפט מוכר - המהירות מהשטן, לא מכירים את המשפט?

חכו להנחות של כרטיסי האשראי בטח יעלה 200, 300 + כוכבים... שווה להמתין בלי לחץ. זה מאוד מפתה כשקוראים שכולם קונים כרטיסים ומפחדים שיגמר, אבל עדיף להמתין, לדעתי. גם ככה זה בדשא ולא יקרה כלום אם עוד יום יומיים לא תקנו. אני בטוחה עוד שהסכום ירד...


אוף, למה רק עכשיו הם מודיעים - כותב ההודעה הנוכחית I Me Mine

זהו זה, קניתי שני כרטיסים לישיבה בטריבונה. - כותב ההודעה הנוכחית itaigalgal
בהתחלה ההחלטה הייתה שאני אלך לבד ואשב. את הכרטיס ב1500 שקל קניתי מהכסף שקיבלתי בבר-מצווה.
אחותי מאוד התבאסה שהיא לא תגיע, ושלה אין כסף. היה לה רק 350 שקלים, אז אני הסכמתי לתרום לה 650, ואבא שלי 500, וקנינו לה מושב על-ידי.
אנחנו בשורה 20, כיסאות 85-86. מקווים לראות משהו.

שאלה שלא קשורה ישירות לכרטיסים - כותב ההודעה הנוכחית אשה מרציפן
אבל בכל זאת אנצל"ש: אני שוקלת לקנות לאבא מתנה ליומולדת זוג כרטיסים להופעה של פול (שיקח גם את אמא), רק ש... אבא שלי מבוגר מן הסתם ולא ממש מת על הופעות צפופות וגם לא ממש בנוי לזה. אני יוצאת מנקודת הנחה שחלק נכבד מהאנשים שיגיעו יהיו פחות או יותר בגילו בעיקר מהסיבה שהכרטיסים יקרים רצח אבל לא רק, ושלא יהיה צפוף כמו בהופעות שעולות 100 ש"ח לכרטיס כך שהוא יוכל להנות למרות הכל.

אני נאיבית או שיש משהו בהנחותיי?

אי אפשר לדעת - כותב ההודעה הנוכחית Another Girl
אני די נוטה להאמין שיהיו שם אנשים מכל הגילאים - ביניהם גם המון צעירים. וכן, להערכתי יהיה שם צפוף ברמות מחרידות, לפחות על הדשא.
אני מציעה לך לבדוק אופציה של כרטיסי ישיבה בטריבונות (אם יש לך אפשרות מבחינה כספית, כי זה קצת יותר יקר). גם אם לא, אני מאמינה שהוא בכל זאת יצליח להנות.

כל כרטיסי הישיבה לטריבונה D נמכרו! - כותב ההודעה הנוכחית day222
השאלה מה עם טריבונה C...

קישור לכתבה הפצצתית ששודרה בערוץ 10 על ההופעה - כותב ההודעה הנוכחית daniel9977

שלום,

לצפייה בכתבה הנהדרת ששודרה בחדשות 10 לחצו כאן.

אגב, אני הבחור עם הקעקוע של הביטלס. כנראה שאני הישראלי היחידי בעולם עם קעקוע של הביטלס על הגוף.....

דניאל.


באמת כתבה מעולה - כותב ההודעה הנוכחית BeatlesTabti
אם לא הטובה ששודרה בנושא
והקעקוע ממש ממש יפה, ראיתי בטלווזיה P-:

אהבה מרגישים|פיס| - כותב ההודעה הנוכחית עדן גפן
לא מוכיחים..

קלטתם את נועה מככבת שם? - כותב ההודעה הנוכחית Oukami Kun

אמרנו כבר שנועה סלב. - כותב ההודעה הנוכחית ToHarrison

LOL - כותב ההודעה הנוכחית honey pie1
חיים אתגר נודניק.
(אבל אחלה כתבה!)

חחח - כותב ההודעה הנוכחית BOSS77
זה מוכיח שמקום בדשא עשוי להיות יותר קרוב לבמה מאשר מקום ישיבה בטריבונה.

צריך רק לבוא מוקדם, לתפוס מקום טוב ולהידחף קצת. זה הכול.

דניאל, ממתי הקעקוע?

מלפני כ-10 שנים לערך.... - כותב ההודעה הנוכחית daniel9977

היום אני בן 31 ואת הקעקוע עשיתי בסביבות גיל 21-22

מההה?|פיס| - כותב ההודעה הנוכחית עדן גפן
אתה נראה כ"כ הרבה יותר צעיר!!.

יש הנחות לכרטיסי אשראי? - כותב ההודעה הנוכחית משה9
למישהו ידוע אם יש הנחות לכרטיסי אשראי להופעה?

זה לא מעניין אף אחד? - כותב ההודעה הנוכחית משה9
מוזר מאוד.
להזמין כבר עכשיו או שיש סיכוי שיש מבצעי כוכבים וכו'?

בימים הקרובים יפתח "טריבונה C" לישיבה ! : - כותב ההודעה הנוכחית rozgil
כמו בטריבונה D - שכול הכרטיסים אליה נגמרו (כרטיסים לישיבה בטריבונה ) וגם כאן כול כרטיס יעלה :1,500 ש"ח !!!
מי שכדין מעוניין בכרטיסים לישיבה שיחכה כמה ימים/שעות עד שיפתח "טריבונה C" !!!!!!!!!

אפשר יהיה לקנות דרך אתר "לאן" באינטרנט" או בטלפון !!!

ההבדל בין : "טריבונה D" ל"טריבונה C" שאחד זה מיצד ימין של הבמה והשני זה בצד שמאל של הבמה !!! (במרחק 125 מטר מהבמה ובישיבה !!!)


שאלה בנוגע לכרטיסים - כותב ההודעה הנוכחית BeatlesTabti
יש למישהו מושג איך 'לאן' מחלקים את השערים לפי הכרטיסים ?
אני ו-2 ידידות הזמנו בערך אחד אחרי השני, אבל לא בבת אחת, יש סיכוי שנתקע בשלושה שערים שונים ?

תוכלו להיכנס ביחד מאיזה שער שתירצו ! - כותב ההודעה הנוכחית rozgil
ככה זה היה לפחות בהופעה של רוג'ר ווטרס בלטרון וגם שם היו כרטיסי VIP !!!

אני מקווה, - כותב ההודעה הנוכחית BeatlesTabti
למרות שראיתי בכרטיסים של כאלה שכבר קנו שכתוב שם את השער בו צריך להכנס.
בכל מקרה, אני אקווה לטוב.

הנה מפת האתר של ההופעה בפארק הירקון : - כותב ההודעה הנוכחית rozgil
ראה תמונה :

כול השערים מראים לכיוון אחד , ככה שזה לא משנה מאיפה נכנסים !
(רוב הצופים יהיו דשא וזה לא משנה מאיזה שער הם יכנסו !)

החלוקה ל-VIP זה כבר אחרי שנכנסים ל"מתחם ההופעה" !!!

כשהזמנתי את הכרטיסים עשיתי איסוף עצמי - כותב ההודעה הנוכחית gal9218
משהו יודע מתי בדיוק צריך לאסוך את הכרטיסים מהקופות שלהם
כי היה כתוב שלא אוספים בערב המופע

אין תגובות: