יום שלישי, 26 באוגוסט 2008

מאות אנשים הגיעו באמצע הלילה לקנות כרטיסים בהנחה להופעה של פול מקרטני. המערכת לא עמדה בלחץ וקרסה. חלק מהקונים נשלחו הביתה ללא כרטיס



בשעה 23:00 אמש (ג') חיכו יותר ממאה אנשים ברחוב דיזנגוף בתל-אביב על מנת לרכוש כרטיס מוזל להופעתו המתקרבת של פול מקרטני. זאת לאחר שבשעה 20:00 הודיעה ההפקה כי מאתיים הרוכשים הראשונים שיגיעו הלילה למשרד הכרטיסים, יזכו להנחה של 90 שקל ויוכלו לרכוש כרטיס ב-400. בחצות כבר עמדו שם מאות אנשים.


התור מחוץ למשרד הכרטיסים (צילומים: דנה קופל)

זה התחיל טוב, כשכל אחד מהאנשים בתור שנרשם למכירה זכה לפתק ממוספר. אבל עם פתיחת המכירה החל עומס יתר, הקופות לא תיפקדו ורק אנשים ספורים זכו לקבל כרטיס. בני המזל הראשונים היו אבא ובן שהגיעו מחוץ לעיר על מנת לרכוש את הכרטיסים למופע שייערך ב-25 בספטמבר בפארק הירקון.


ויש לנו זוכים. האב והבן שהצליחו לרכוש כרטיסים

עד מהרה החלו לשלוח חלק מהרוכשים חזרה לביתם: "כל מי שקיבל פתק לפני פתיחת השערים, נשלח הביתה וביקשו ממנו לבוא מחר או לעשות את ההזמנה בטלפון", אמר אחד מהאנשים שהגיע לקנות הלילה כרטיס, "אבל גם שם נוצר תור. הם לא מתפקדים שם. היו שש עמדות של קופות והעמידו רק אחת ובעמדה הזו נפל המחשב והקהל החל להתנפל".


הלחץ על הקופות

אבל לא רק העמדות קרסו. גם אתר האינטרנט של "לאן", שעל פי ההפקה יכול להכיל כ-1,000 הזמנות יחד, נפל אחרי השעה 23:00 והציג הודעת שגיאה.

ממשרד יחסי הציבור של המופע, ארבל תקשורת, נמסר הערב: "לצערנו מערכת הכרטיסים קרסה, מעל עשרת אלפים איש ניסו לרכוש כרטיסים באותו הזמן. כרגע המחשבים עלו מחדש וארבע רשתות נותנות שירות, אתר המכירות עדיין בטיפול"

אין תגובות: