יום שבת, 18 ביוני 2011

בוב דילן, פול סיימון, סוויד, בריאן פרי, דוראן דוראן, מובי, פול אנקה

לורי אנדרסון ביקרה בפעם האחרונה בישראל ב- 2008 והציגה את עבודתה Homeland יחד עם בעלה לו ריד. בהופעתה הקרובה בישראל תציג אנדרסון את מופעה החדש Delusion. עטופה בתפאורה מפוארת ומושקעת, תשלב אנדרסון וידאו ארט פרי יצירתה ונגינה בכלים ייחודים אשר הומצאו על ידה כגון: כינור העשוי ממיתרי סרט הקלטה, מידי (midi) מיוחד שמקליט סאונד וחוזר עליו בלופ ועוד. 19 ביוני, 20:00 היכל התרבות תל-אביב.




דאב אפ. אקס



דאב אפ.אקס, או בשמו האמיתי, בנג'מין סטנפורד, הוא אמן קול וסימפול, המטייל ברחבי העולם עם מכונת קסמים, תיבת הפתעות מלאה בסמפלרים ואפקטים, בעזרתה הוא יוצר מוזיקה עשירה בכלים ואפקטים.18 ביוני, 24:00, הבארבי תל-אביב.



בוב דילן



בוב דילן שחוגג בימים אלה 70 הוא ללא ספק אחד מגדולי המוזיקאים הפעילים היום, אם לא הגדול שבהם. הופעתו כאן היא ההופעה הבולטת מבין מופעי הקיץ. במופע יכלול דילן שירים מכל התקופות. 20 ביוני, 21:00 אצטדיון רמת גן.



מתיסיהו



אמן הרגאיי- רוק הבינלאומי מתיסיהו בביקורו החמישי בישראל יופיע כאן פעמיים: ב- 21 ביוני, ב-20:30 במועדון הזאפה בתל-אביב ובהופעה משותף עם הדג נחש ב-23 ביוני ב-19:00 בכיכר ספרא בירושלים.



בראיין פרי



פרי, הזמר עם הבלורית והחליפות המהודרות, התפרסם בלהקה המצליחה Roxy Music כסולן וכותב השירים העיקרי, מגיע לישראל בהרכב ענק עם מופע הכולל את כל השירים והלהיטים שלו ושל רוקסי מיוזיק. 22 ביוני, 20:30, היכל התרבות תל אביב.



10 CC



בין להיטיהם של ההרכב שהוקם במנצ'סטר בשנות השבעים ויצר רוק רך: DONNA, I AM NOT IN LOVE. 27 ביוני, 21:00, היכל התרבות תל אביב, 28 ביוני, 21:00 מבצר שוני בנימינה.



יולי 2011



ריי מנזרק ורובי קריגר – The Doors



חברי להקת "הדלתות" המקורית יגיעו לישראל בעיצומו של סיבוב הופעות חוצה יבשות המתחיל בדרום אמריקה, עובר דרך תל-אביב וממשיך למוסקווה. להיטי הלהקה יבוצעו במלואם, תוך דגש על מאפייניה הבולטים של הלהקה: טראקים פופ- פסיכדליים ועבודת קלידים חזקה. 5 ביולי, 21:00, האנגר 11. לרכישת כרטיסים



פול סיימון



היוצר והזמר פול סיימון יגיע לישראל למופע ישיבה באצטדיון רמת גן. סיימון הוא חבר של כבוד בהיכל התהילה של הרוקנרול הן כחצי מהצמד סיימון וגרפונקל והן כאמן סולו במהלך הקריירה המפוארת של סיימון הוא קיבל תארים ופרסים רבים, ביניהם: 12 פרסי גראמי. 21 ביולי 20:30 אצטדיון רמת גן.



ג'ורג' בנסון



ג'ורג' בנסון, מוזיקאי הג'אז האגדי הפועל עוד משנות ה- 60, יופיע בישראל עם להקתו באמפי קיסריה. בהופעתו בישראל יבצע בנסון מבחר שירים ויצירות אינסטרומנטליות מכל התקופות, את קטעי הג'אז שכבר הפכו לקלאסיקה וכמובן גם את הביצועים הווקאליים ללהיטיו הגדולים. 21 ביולי, 20:45, אמפי קיסריה. לרכישת כרטיסים



יולי 2011



סוויד



האיחוד ההיסטורי והמדובר של אחת הלהקות הגדולות והמשפיעות באנגליה מגיע בהופעה אחת בישראל. סוויד היא הלהקה המצליחה בבריטניה ואירופה במהלך שנות ה-90, בדומה לסמית'ס בשנות ה-80 ולרוקסי מיוזיק בשנות ה-70. 1 ביולי 20:30, גני התערוכה תל-אביב



MOBY



מובי הוא והאיש ששם את המוזיקה האלקטרונית על מפת המיינסטרים. בין היותו יוצר, זמר, מפיק, ודי ג'י. לישראל הוא יגיע במסגרת סיבוב הופעות עולמי המלווה באלבום חדש. עוד באותו ערב במסגרת פסטיבל פיקניק - Kruder & Dorfmeister צמד יוצרים מהפכני ודיג'אים פורצי דרך מוינה. יום שלישי, 12 ביולי 2011, גני התערוכה.



דרים תיאטר



להקת הפרוגרסיב-מטאל הוציאה עד כה 9 אלבומים. הלהקה גם מבצעת קאברים מטאל-פרוגרסיביים מפתיעים (פינק פלויד, דיפ פרפל, איירון מיידן). 19 ביולי, 19:00, גני התערוכה.

לרכישת כרטיסים



דוראן דוראן



עם למעלה מ- 80 מיליון אלבומים שנמכרו ברחבי העולם, יותר מ-30 להיטים שכבשו את מצעדי השירים באירופה ובארה"ב ועם עשרות פרסים בינלאומיים, ארבעת חברי דוראן דוראן ממשיכים לבצר את מעמדם בפנתיאון הפופ העולמי. 30 ביולי, 20:00 גני התערוכה, פסטיבל פיק.ניק



ספטמבר 2011



ג'יינס אדיקטשן



ג'יינס אדיקשן, הלהקה שהוקמה בלוס אנג'לס ב 1985 על ידי הסולן פרי פארל, הגיטריסט דייב נבארו (רד הוט צ'ילי פפרס, ניין אינץ' ניילז), הבסיסט אריק אייברי ומהמתופף סטיבן פרקינס, תופיע בישראל עם להיטיהם ועם חומרים חדשים מאלבומם הצפוי לצאת באוגוסט. יום חמישי, 1 בספטמבר 2011, גני התערוכה.





אוקטובר 2011



רוקסט



להקת הפופ-רוק השוודית מגיעה לישראל בפעם הראשונה במסגרת סיבוב ההופעות העולמי הראשון שהיא מקיימת מאז 1994.בין להיטיה: Heart Listen to your ו-It Must Have Been Love שהפך לפסקול הסרט "אישה יפה". 22 באוקטובר, 20:00, גני התערוכה.



נובמבר 2011



פול אנקה



האמן האגדי פול אנקה הוא מגדולי המבצעים בכל הזמנים בין להיטיו: Put Your Head on My Shoulder ,You Are My Destiny , Puppy Love , Lonely boy. בשנים האחרונות מחדש אנקה להיטי רוק של אואזיס, נירוונה, בון ג'ובי, דוראן דוראן ועוד. 12 בנובמבר, 21:00 היכל הספורט נוקיה



מיריי מתייה



אחת החשובות שבזמרות צרפת, מיריי מתייה, תגיע ארצה למופע יחיד שיתקיים בתל אביב. במופע תבצע ממיטב להיטיה, היא תלווה בתזמורת של 10 נגנים ושלוש זמרות רקע. 22 בנובמבר, 20:30, היכל הספורט נוקיה.










אין תגובות: