יום שלישי, 26 באוגוסט 2008

הופעת פול מקרטני: 1,200 כרטיסי VIP יעלו 5,000 שקל

הבוקר סיכמו מפיקי המופע של פול מקרטני, דדי ניצני ודודו זרז'בסקי, מול נציגיו של יוצא החיפושיות פול מקרטני, את המחיר אותו יוכלו לגבות עבור כרטיס VIP להופעה שתיערך ב-25.9 בפארק הירקון. מחירו של הכרטיס יעמוד על 5,000 שקל - כך נודע ל-TheMarker. עוד נודע כי ההפקה תעמיד למכירה 1,200 כרטיסים כאלו. מתחם ה-VIP יחולק ל-2 איזורים: מצד ימין ושמאל של קדמת הבמה. בכל איזור יוכלו לשבת עד 600 איש, במקומות ישיבה מסומנים.

קודם לתחילת ההופעה, יוכלו לקוחות ה-VIP להתארח באוהל שיוקם בפארק, בו יוכלו לאכול ארוחת ערב. אך גם מי שישלם 5,000 שקל לכרטיס, לא יוכל לפגוש את הזמר פנים אל פנים. בחברת ההפקה ניסו להגיע להסכמה עם אמרגניו של מקרטני לגבי מתן גישה למאחורי הקלעים לפגישה עם הזמר, אך ללא הצלחה. רונית ארבל, מנהלת יחסי הציבור של המופע אישרה את הפרטים ואמרה: "כרטיסי ה-VIP לא יוצאו למכירה לקהל הרחב, אלא רק בפנייה אישית אל אחד המפיקים".

כפי שנחשף אתמול ב-TheMarker, איש העסקים שמממן את ההופעה , בכלל זה את שכרו של מקרטני , הוא יקיר שעשוע. עלותו הכוללת של המופע היא כ-30 מיליון שקל, מתוכם כ-15 מיליון שקל יועברו למקרטני.

בשלב ראשון יוצאו 50 אלף כרטיסים למכירה, במחיר של 450-500 שקל בעמידה בחלקו האחורי של הפארק, וכ-1,500 שקל, לחלקו הקדמי של הפארק. זאת, ללא קשר לכרטיסי ה-VIP. לדברי ארבל "אנו מקווים להתחיל את מכירת הכרטיסים הלילה בחצות, באתר לאן, אך לצערי טרם קיבלנו אישור סופי לכך".

אין תגובות: